התחברות
הרשמה
אם התפטרתי אקבל את המשכורת עדיין בתאריך הרגיל או מוקדם יותר?
12 במרץ 2023, 17:01
משכורת
שכר
עבודה
כסף
חוקי עבודה
2 תשובות
ברגיל
ב
בוגק הורסמן
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
באותו הנושא:
נגיד שאני מתחילה לעבוד ב22 לחודש אני עדיין אקבל משכורת ב10?
התפטרתי,אני עדיין אמורה לקבל את המשכורת שלי נכון?
אם אתפטר מהעבודה היום או מחר עדיין אקבל את המשכורת ב10?
התפטרתי מהעבודה והבוס מסנן אותי כי אני רוצה משכורת
אם מכניסים אותי לכלא צבאי אני עדיין אקבל משכורת?
התפטרתי לפני שבועים,לבוא לקחת את המשכורות או לשאול לפני אם לבוא?
התפטרתי מהעבודה בחודש ה8 עבדתי לפחות 3 שבועות והמנהל צריך להביא לי את המשכורת נכון?
אם התחלתי לעבוד בתאריך ה15/10 אני אקבל את המשכורת שלי ב10/11?
התפטרתי שבוע שעבר ואני אמורה לקבל את המשכורת שלי ב10 על כל החודש שעבדתי
אם אני משתחררת מהצבא ב21.11 אני עדיין אקבל משכורת מהצבא ב1.12?
עבדתי 3ימים ואז התפטרתי וקיבלתי 7.5 שעות מתוך 15שעבדתי במשכורת