15 תשובות
ואי אפשר להחליף זה מדינות שונות אבל את יכולה בהחלט למכור
וואו הן מהממות
אחת היפות ואיך להחזיר זה בלונדון
את צריכה לנסות אותן עלייך ולצאת עם זה כמה פעמיים ואת תאהבי צריך להתרגל
אני אמרתי לך שהן יפות גם ...
וכיאלו לא עשית לי פר...
שואל השאלה:
וואי תודה אבל אני לא כל כך אוהבת אני אנסה ללבוש אותן אבל זה לא מוזר שהן ירוקות וורודות?
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יש את הבלייזר השחור לבן
אנונימית
אני לא חושבת שזה מוזר, אבל אל תנעלי בכוח תשימי אותן רק כי את אוהבת לא כי אנחנו אוהבים. את יכולה לנסות למכור אותן זאת נעל ששווה 400+
וואו זה נראה אשש
הן מעלפות הלוואי שהיו לי נעליים כאלה
שואל השאלה:
אבל זה ירוק וורוד לא כל כך אהבתי אותןן
אנונימית
הן מושלמות רציני שימי אותן! יחמיאו לך מלא לי יש כאלה שחור לבן והייתי רוצה גם אותן
שומעת שהן יפות רצחח זה מקוריי
לא תקישבי כל הקטע זה שהן ורוד ירוק זה מהמםם תשימי אותן ואין סיכוי שלא תקבלי עליהן מחמאות