11 תשובות
תני לזה קצת זמן אולי כי רק היום עשית את זה וזה טיפול אחד וזהו או שיש עוד?
כן, גם לי היה ככה...
זה יעבור עוד יום יומיים והמצב של הפנים יישתפר עם הזמן
זה יעבור עוד יום יומיים והמצב של הפנים יישתפר עם הזמן
שואל השאלה:
זה כבר פעם שניה שאני אצלה אבל אני לא יודעת עם זה אמור להיות ככה
זה כבר פעם שניה שאני אצלה אבל אני לא יודעת עם זה אמור להיות ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת עם הפנים שלי השתפרו אולי ממש ממש בקטנה
אני לא יודעת עם הפנים שלי השתפרו אולי ממש ממש בקטנה
אנונימית
תני לזה קצת זמן בדרך כלל זה ככה בהתחלה
כן. זה ככה בימים הראשונים, יעבור עוד כמה ימים כשהעור ירגע.
כן זה לגיטימי לגמרי
תמיד אחרי כל טיפול הפנים שלי היו נראות נורא
אבל זה עובר אחרי יום בערך וזה שווה את התוצאה הסופית
תמיד אחרי כל טיפול הפנים שלי היו נראות נורא
אבל זה עובר אחרי יום בערך וזה שווה את התוצאה הסופית
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
כן גם לי היה ככה עובר עד מחר בבוקר
אני עשיתי פעם אחת טיפול והפנים שלי היו נראות נורא ביומיים הראשונים ועכשיו העור שלי חלקק
זה עניין של זמן
באותו הנושא: