22 תשובות
שואל השאלה:
לא עשיתי לה כלום, הכל היה רגיל לגמרי.
יכול להיות שירד לה כי אם היא לא שלחה הודעה כנראה שהקשר לא היה חשוב לה
לא עשיתי לה כלום, הכל היה רגיל לגמרי.
יכול להיות שירד לה כי אם היא לא שלחה הודעה כנראה שהקשר לא היה חשוב לה
אנונימי
כנראה שכתבת ''טוב'' או ''טןב''
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי בפירוש ששאלתי אותה משהו והיא לא ענתה, איך הגעת לזה שאמרתי "טוב".
כתבתי בפירוש ששאלתי אותה משהו והיא לא ענתה, איך הגעת לזה שאמרתי "טוב".
אנונימי
כן הגיוני כנראה שפשוט לא רצתה להמשיך את הקשר, למרות שאני חושבת שזאת צורה קצת מגעילה לגמור קשר
האמת,די מוזר
אולי קרה לה משהו - נפגעה ממישהו(לא בהכרח ממך) או כל דבר אחר
לדעתי אתה צריך לנסות לפתח איתה מחדש שיחה,כדי שתבין למה זה קרה
זה לא נשמע כאילו שאתה עשית לה משהו,אבל אולי
מהצד שלה זה שונה
יש גם את האפשרות שהקשר הזה היה לא כל כך חשוב לה,אבל בסופו של דבר צריך להתקדם הלאה :)
פה אם אתה רוצה לדבר
אולי קרה לה משהו - נפגעה ממישהו(לא בהכרח ממך) או כל דבר אחר
לדעתי אתה צריך לנסות לפתח איתה מחדש שיחה,כדי שתבין למה זה קרה
זה לא נשמע כאילו שאתה עשית לה משהו,אבל אולי
מהצד שלה זה שונה
יש גם את האפשרות שהקשר הזה היה לא כל כך חשוב לה,אבל בסופו של דבר צריך להתקדם הלאה :)
פה אם אתה רוצה לדבר
גם אצלי זה קרה בזמן האחרון איתה,מזדהה ממש.פה אם אתה צריך
שואל השאלה:
^^ אני לא אוהב לרדוף כשמראים לי בבירור שלא רוצים אותי, זה כואב נכון כי היא עדיין חשובה לי אבל אין לי מה לעשות עם זה
^^ אני לא אוהב לרדוף כשמראים לי בבירור שלא רוצים אותי, זה כואב נכון כי היא עדיין חשובה לי אבל אין לי מה לעשות עם זה
אנונימי
יכול להיות שהיא שכחה לענות או שזה היה משהו שהיא לא רצתה לענות עליו ואז ראתה שאתה לא כותב שום דבר ואולי היא חושבת בגלל זה שאתה לא רוצה איתה קשר אז היא לא מנסה לרדוף אחריך ולשלוח הודעות
כמובן שזאת רק אופציה ויש גם את האפשרות שהיא מסננת אותך כדי לנתק קשר
בעיקרון הייתי ממליצה לשלוח לה הודעה אבל בגלל שעברו כבר שבועיים אז זה תלוי כמה הקשר הזה חשוב לך
עריכה: גם יכול להיות שעבר עליה משהו בזמן האחרון והיא פחות פעילה חברתית בגלל זה
כמובן שזאת רק אופציה ויש גם את האפשרות שהיא מסננת אותך כדי לנתק קשר
בעיקרון הייתי ממליצה לשלוח לה הודעה אבל בגלל שעברו כבר שבועיים אז זה תלוי כמה הקשר הזה חשוב לך
עריכה: גם יכול להיות שעבר עליה משהו בזמן האחרון והיא פחות פעילה חברתית בגלל זה
חצוף מאוד מצידה, אבל מה לעשות זה מה שהשם רצה זה לטובה
לא מוזר
קרה לי גם
קרה לי גם
אוי... קרה לי עם החבר הכי טוב שלי.
כל כך מזדהה...
כל כך מזדהה...
ואלה קרה לי גם ועוד עם ילד שגדול ממני בשנה כזה והיינו לברים טובים ודיברנו מלא וגם פיתחתי עליו קאאש עוד לפני שניהינו בקשר והייתי אצלו בבית כל יום וזה ואז פשוט הוא התחיל לסנן אותי ולא לענות וככה ניתקנו קשר
אחי אתה נשמע כמו חבר שלי שבול באותו מצב.... לא יודע איך לעזור, מצד שני קוראים לך עדן?
זה כל כך אני אמאלה
וזה די מוזר אבל הגיוני
וזה די מוזר אבל הגיוני
מוזר זה כן אבל יש כאלה.
אולי היא מפחדת מרגשות כי גם אני ניתקתי אנשים שהתחלתי לחבב.
הוא לא צריך לדבר איתה על כלום
אם אין לה אומץ לצאת בוגרת ולהגיד לו שהוא פגע בה אם הוא לא יודע מה הפואנטה?? הוא לא אמור לנחש.
אולי היא מפחדת מרגשות כי גם אני ניתקתי אנשים שהתחלתי לחבב.
הוא לא צריך לדבר איתה על כלום
אם אין לה אומץ לצאת בוגרת ולהגיד לו שהוא פגע בה אם הוא לא יודע מה הפואנטה?? הוא לא אמור לנחש.
נואל
יוסססס
האמת די מוזר
הייתי שולח אם קרה משהו?
הייתי שולח אם קרה משהו?
אם הקשר היה חשוב לה היא הייתה רושמת משהו.
גם אם לא באותו הזמן אז לאחר מכן הייתה רושמת משהו.
זה שאתה הצד הגברי לא אומר שאתה הצד שחייב לחזור לרשום לה משהו בשביל שתיהיה שיחת יחסנו לאן.
כי גם אתה מרגיש
"למה היא סיננה אותי? היא לא רוצה את הקשר? טוב לא אציק לה."
כי יש כאן וויב כזה
אז לא.
אם היא סיננה את ההודעה ולא שלחה כלום
פשוט הקשר לא היה חשוב לה ,
תנסה להיזכר מהיחס שלה כלפייך בזמן שהייתם בקשר
בכל מקרה לסנן ולהעלם זו גישה מגעילה
לכל בן אדם מגיע תשובה
בלי להשאיר אותו בסימן שאלה.
גם אם לא באותו הזמן אז לאחר מכן הייתה רושמת משהו.
זה שאתה הצד הגברי לא אומר שאתה הצד שחייב לחזור לרשום לה משהו בשביל שתיהיה שיחת יחסנו לאן.
כי גם אתה מרגיש
"למה היא סיננה אותי? היא לא רוצה את הקשר? טוב לא אציק לה."
כי יש כאן וויב כזה
אז לא.
אם היא סיננה את ההודעה ולא שלחה כלום
פשוט הקשר לא היה חשוב לה ,
תנסה להיזכר מהיחס שלה כלפייך בזמן שהייתם בקשר
בכל מקרה לסנן ולהעלם זו גישה מגעילה
לכל בן אדם מגיע תשובה
בלי להשאיר אותו בסימן שאלה.
אנונימית
קצת מוזר. אולי תנסה לחשוב על משהו שעשית לה
כן
באותו הנושא: