6 תשובות
הם ממש לא מתפלאים. תאמין לי הם ידעו טוב מאוד שזה מה שהיועמשית תודיע והם חיכו לזה
הם מבינים בעוד איך. הם פשוט מנסים לעושת שהבית משפט לא יוכל להגיד להם לא. זה כל הקטע. הם רוצים לנרמל את זה בעיני האזרחים. אבל זה לא יעבוד כי הרוב לא נופל בזה
זה נקרא פופוליזם
אנונימית
החוק הוא לא שחור לבן אפשר לפרש אותו בהרבה אופנים ויש שטחים אפורים שהחוק לא ממש חל עליהם
שואל השאלה:
הדיחו את מפקד מחוז תל אביב בלי שום שימוע ונימוקים.
הדיחו את מפקד מחוז תל אביב בלי שום שימוע ונימוקים.
אנונימי
במה הם כבר עברו על החוק? באמת רוצה לדעת.
באותו הנושא: