9 תשובות
כן
כן
אני אישית כן כי זה מעסיק לי את הפה
כי כשאני משועממת אני הולכת לאכול ועם מסטיק אז אני אוכלת פחות
כי כשאני משועממת אני הולכת לאכול ועם מסטיק אז אני אוכלת פחות
שואל השאלה:
זה לא משמין?
זה לא משמין?
אנונימית
^לא ממש לא
איך משמין
הייתי פעם אבל הפכתי את זה, שלא אתרגל לזה ועכשיו אני לא צריכה כלום. ממליצה בחום לא ללעוס סתם
הייתי פעם אבל הפכתי את זה, שלא אתרגל לזה ועכשיו אני לא צריכה כלום. ממליצה בחום לא ללעוס סתם
כן
כן
באותו הנושא: