4 תשובות
כן
האם יש לך מחשבות אובססיביות על אוכל, השמנה, קלוריות וירידה במשקל?
האם את מרעיבה את עצמך?
האם את לא נותת לעצמך לאכול?
אי רצון לאכול הוא לא בהכרח הפרעת אכילה.
האם את מרעיבה את עצמך?
האם את לא נותת לעצמך לאכול?
אי רצון לאכול הוא לא בהכרח הפרעת אכילה.
תלוי מה הסיבה שלא אכלת
אנונימית יקרה,
ראיתי את הפוסט שלך מלפני כמה ימים ולא יכלתי שלא להגיב.. כתבת כל כך מעט ואילו מדבריך עולה כל כך הרבה.. יכולה לתאר לעצמי שלכתוב את השאלה הזאת כאן, דרש ממך לא מעט כוחות.. חשה את הרצון שלך לקבל אישור שאת במצב שדורש עזרה.. התמודדות כזו יכולה לגרום להרבה חששות מהעתיד ואולי גם תחושת בדידות במערכה..
יקרה, יתכן ששיחה עם מישהו שאת סומכת עליו, כמו קרוב משפחה, חברה טובה או איש טיפול- תוכל מאוד להקל עליך..
בינתיים, מצרפת לכאן קישור לפודקאסט בנושא הפרעות אכילה, שעונה על השאלות- מהן נורות האזהרה, איך מטפלים בהן ואיך יודעים שמחלימים..
https://omny.fm/shows/i-m-not-well/0084f31f-9074-49c8-91b0-ace800a99823
כמו כן, מפנה אותך לעמותת "אנוש", שם יכולים לסייע במידע מקצועי והכוונה לעזרה מקצועית, בטלפון 074-7556136.
משתפת אותך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת.. מזמינה אותך אלינו לצ'אט, שם תוכלי לפרוק הכל באנונימיות מוחלטת ולקבל הקשבה ותמיכה ללא שיפוטיות וככל שתרצי- אולי גם תוכלו יחד למצוא דרכים נוספות שיוכלו לעזור לך..
בואי, מחכים לך- אל תעברי את זה לבד!
מצרפת קישור,
שלך,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/help
ראיתי את הפוסט שלך מלפני כמה ימים ולא יכלתי שלא להגיב.. כתבת כל כך מעט ואילו מדבריך עולה כל כך הרבה.. יכולה לתאר לעצמי שלכתוב את השאלה הזאת כאן, דרש ממך לא מעט כוחות.. חשה את הרצון שלך לקבל אישור שאת במצב שדורש עזרה.. התמודדות כזו יכולה לגרום להרבה חששות מהעתיד ואולי גם תחושת בדידות במערכה..
יקרה, יתכן ששיחה עם מישהו שאת סומכת עליו, כמו קרוב משפחה, חברה טובה או איש טיפול- תוכל מאוד להקל עליך..
בינתיים, מצרפת לכאן קישור לפודקאסט בנושא הפרעות אכילה, שעונה על השאלות- מהן נורות האזהרה, איך מטפלים בהן ואיך יודעים שמחלימים..
https://omny.fm/shows/i-m-not-well/0084f31f-9074-49c8-91b0-ace800a99823
כמו כן, מפנה אותך לעמותת "אנוש", שם יכולים לסייע במידע מקצועי והכוונה לעזרה מקצועית, בטלפון 074-7556136.
משתפת אותך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת.. מזמינה אותך אלינו לצ'אט, שם תוכלי לפרוק הכל באנונימיות מוחלטת ולקבל הקשבה ותמיכה ללא שיפוטיות וככל שתרצי- אולי גם תוכלו יחד למצוא דרכים נוספות שיוכלו לעזור לך..
בואי, מחכים לך- אל תעברי את זה לבד!
מצרפת קישור,
שלך,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/help