18 תשובות
כולם יודעים את זה אבל מתכחשים לזה בשביל להרגיש טוב עם עצמם
אנונימי
וואי ממש לא
זה לא תלוי בזה
יש לך ככ הרבה דברים גנטיים ורפואיים שתלויים בהשמנה, איזה רעיון מטומטם
זה לא תלוי בזה
יש לך ככ הרבה דברים גנטיים ורפואיים שתלויים בהשמנה, איזה רעיון מטומטם
אני לא שהעניין הוא לעודד
כל הקטע הוא לגרום לאנשים להרגיש בנוח עם הגוף שלהם, לכל אחד מגיע לאכול או אפילו סתם ללכת ברחוב בלי שידפקו לו מבטים. זה ממש לא קשור ללעודד הרגלים לא בריאים
כל הקטע הוא לגרום לאנשים להרגיש בנוח עם הגוף שלהם, לכל אחד מגיע לאכול או אפילו סתם ללכת ברחוב בלי שידפקו לו מבטים. זה ממש לא קשור ללעודד הרגלים לא בריאים
שואל השאלה:
^^חמודה אל תשקרי לעצמך זה תלוי בזה ועוד איך
^^חמודה אל תשקרי לעצמך זה תלוי בזה ועוד איך
אנונימי
תקשיב.
אם מישהו רוצה אז הוא יצליח. ומניסיון אוקיי אני הייתי שמן מהילדות אני לא בחרתי בזה אבל ברגע שהייתי באמת נחוש ולא משנה מה כלום לא שינה את דעתי אז הורדתי את השומן בסוף
אם מישהו רוצה אז הוא יצליח. ומניסיון אוקיי אני הייתי שמן מהילדות אני לא בחרתי בזה אבל ברגע שהייתי באמת נחוש ולא משנה מה כלום לא שינה את דעתי אז הורדתי את השומן בסוף
לא בהכרח, יש אנשים עם בעיות בריאותיות או גנים שלא מאפשרים לרדת במשקל בצורה רגילה ללא ניתוחים או התערבות רפואית כלשהי וזה לא מבחירתם.
שואל השאלה:
אם היית שמן בחרת את זה אתה יודע למה? כי היית ילד ולא היית מבין בזה
אבל זה שלא היית מודע לא אומר שזה לא היה נתון לבחירתך
אם היית שמן בחרת את זה אתה יודע למה? כי היית ילד ולא היית מבין בזה
אבל זה שלא היית מודע לא אומר שזה לא היה נתון לבחירתך
אנונימי
שואל השאלה:
^^
^^
אנונימי
ברור שזה תלוי גם בכמה אוכלים וספורט וזה אבל אתה מכליל בטירוף, רוב האנשים זה לא מבחירה לדעתי
נגיד יש אנשים שיכולים לאכול ככ הרבה ביום וזה לא ישפיע למה? כי זה הגנטיקה שלהם המבנה גוף.
ויש אנשים שיוכלו בול מה שהם צריכים ויעשו ספורט ויהיה פשוט קשה להם להוריד משקל
שלא נדבר על כל מיני מחלות שגורמות להשמנה
ברור אתם עושים לי מינוס כאילו אין הגיון במה שאני אומרות אבל אין לכם שום מושג בעיניין הזה
זה שאתם אומרים שזה מבחירה מראה על הבורות באמת זה מצחיק אותי
נגיד יש אנשים שיכולים לאכול ככ הרבה ביום וזה לא ישפיע למה? כי זה הגנטיקה שלהם המבנה גוף.
ויש אנשים שיוכלו בול מה שהם צריכים ויעשו ספורט ויהיה פשוט קשה להם להוריד משקל
שלא נדבר על כל מיני מחלות שגורמות להשמנה
ברור אתם עושים לי מינוס כאילו אין הגיון במה שאני אומרות אבל אין לכם שום מושג בעיניין הזה
זה שאתם אומרים שזה מבחירה מראה על הבורות באמת זה מצחיק אותי
^מסכימה לגמרי.
בתור אחת שאוכלת ובקושי משמינה, ניתן לראות שזה תלוי בהמון נתונים גנטיים (זה גם ביולוגית נכון).
יש כל כך הרבה אנשים שאוכלים יחסית מעט אבל משמינים הרבה, אז להגיד "אנשים שמנים זה אלה שאוכלים 4000 קלוריות" זה פשוט לא נכון. אגב, בסביבתי יש כל כך הרבה אנשים עם הבעיה הזאת, ככה שזה חלק לא קטן מהאוכלוסייה.
בתור אחת שאוכלת ובקושי משמינה, ניתן לראות שזה תלוי בהמון נתונים גנטיים (זה גם ביולוגית נכון).
יש כל כך הרבה אנשים שאוכלים יחסית מעט אבל משמינים הרבה, אז להגיד "אנשים שמנים זה אלה שאוכלים 4000 קלוריות" זה פשוט לא נכון. אגב, בסביבתי יש כל כך הרבה אנשים עם הבעיה הזאת, ככה שזה חלק לא קטן מהאוכלוסייה.
אנונימית
זו לא בהכרח בחירה, זה גם גנטי.
אני נגיד אוכלת לא ככ בריא וגם לא מתאמנת ואני דיי רזה. למה? גנטיקה וחילוף חומרים.
אני נגיד אוכלת לא ככ בריא וגם לא מתאמנת ואני דיי רזה. למה? גנטיקה וחילוף חומרים.
^^^^^אני בחרתי את זה אבל בגלל שהתרגלתי אל זה עוד משהייתי קטן.
אבל שגדלתי והיה לי רצון אז הורדתי
אבל שגדלתי והיה לי רצון אז הורדתי
מצד אחד כן, אבל מצד שני הרבה מזה זה גנטיקה.
למשל יש לי קרובת משפחה שכל חייה היא בדיאטות ולא אוכלת לחם כמעט ולא אוכלת שום דבר מתוק כדי לא להשמין אבל היא עדיין לא "רזה". היא לא שמנה רצח אבל לא רזה גם. אז זה גם גנטי
למשל יש לי קרובת משפחה שכל חייה היא בדיאטות ולא אוכלת לחם כמעט ולא אוכלת שום דבר מתוק כדי לא להשמין אבל היא עדיין לא "רזה". היא לא שמנה רצח אבל לא רזה גם. אז זה גם גנטי
שואל השאלה:
תפסיקו להכניס דברים שלא הזכרתי רק כדי לנסות לצאת צודקים בעובדות שהבאתי לכם
תפסיקו להכניס דברים שלא הזכרתי רק כדי לנסות לצאת צודקים בעובדות שהבאתי לכם
אנונימי
במובן מסויים אתה צודק אבל אתה גם שוכח שבשביל להפסיק להיות שמן צריך הרבה מאוד כח רצון וזה לא כזה קל כמו שאתה חושב
יש אנשים שהם במסה וקשה להם רצח לעלות אז ככה גם יש אנשים שמנים שמנסים להיות בחיטוב וזה קשה להם וכל צד אומר שלצד השני יותר קל
יש אנשים שהם במסה וקשה להם רצח לעלות אז ככה גם יש אנשים שמנים שמנסים להיות בחיטוב וזה קשה להם וכל צד אומר שלצד השני יותר קל
אתה פשוט לא מוכן להודות שטיפה טעית וזה בסדר
שאלת שאלה אנשים מעלים תשובות תן להם לא כזה קשה
שאלת שאלה אנשים מעלים תשובות תן להם לא כזה קשה
פמיניסטיות: "דעיי אתם מכריחים את הילד ל-להוריד במצקל?!?! הועאהא בריא!!!!! שכל אחד יעשה מה שבאלו."
המשפט הכי מטומטם בעולם זה שכל אחד יעשה מה שבאלו, ואת המשפט הזה שמעתי הרבה פעמים מפמניסטיות. הכי מצחיק שהן צבועות רצח, כי במקרים אחרים שבו גבר נפרד מבחורה שלו כי היא השמינה הן לא אומרות את זה.
בקצרה, למרות שבתור מישהו מתאמן וחטוב, יש דברים קיצוניים למדי בכל הטרנדים והסרטוני משמעת/מוטיבציה (כי זה לא רק "תתאמן ימלך", יש דברים קיצוניים ודעות קיצוניות לדעתי של משפיענים),
אבל! זה יותר טוב מכל החרטא שהולך עם הפמינסטיות. השמנה זו לא מבחירה (לרוב)
ולכן צריך לעודד אנשים שמנים להרזות, להיות בריאים ובטוחים בעצמם.
המשפט הכי מטומטם בעולם זה שכל אחד יעשה מה שבאלו, ואת המשפט הזה שמעתי הרבה פעמים מפמניסטיות. הכי מצחיק שהן צבועות רצח, כי במקרים אחרים שבו גבר נפרד מבחורה שלו כי היא השמינה הן לא אומרות את זה.
בקצרה, למרות שבתור מישהו מתאמן וחטוב, יש דברים קיצוניים למדי בכל הטרנדים והסרטוני משמעת/מוטיבציה (כי זה לא רק "תתאמן ימלך", יש דברים קיצוניים ודעות קיצוניות לדעתי של משפיענים),
אבל! זה יותר טוב מכל החרטא שהולך עם הפמינסטיות. השמנה זו לא מבחירה (לרוב)
ולכן צריך לעודד אנשים שמנים להרזות, להיות בריאים ובטוחים בעצמם.
אמ כן אתה צודק. אנשים מעודדים אותם שזה בסדר שהם ככה אבל זה ממש לא בסדר. הם יכולים למות מהשמנת יתר חד משמעית אפשר לעשות שינוי אם יש הרבה כוח רצון וכן אתה צודק.
אנונימית