13 תשובות
כן
לא
שואל השאלה:
למה כן
למה כן
כי יש מצב שהוא דואג לך?
לא, לא אמור להיות לו אכפת שהשמנת אם הוא אוהב אותך הוא יאהב אותך בכל מצב וקצת עליה במשקל לא אמורה להפריע לו.
אם הןא אמר שאת השמנת כנראה שהוא דואג לך, זכותו להיות כנה איתך גם אם זה יגרום לכך שתתעצבני או תפגעי
לא למה שהוא יגיד דבר כזה לא יודעת באיזה טון הוא אמר לך את זה אבל זה לא לגיטימי להגיד את זה. וכסף כנראה שאכפת לו מהכושר שלה ומהבריאות שלה אבל הוא לא אמור פשוט לבוא ולהגיד לה את זה ככה וגם לי פעם היה בן זוג כזה שהיה מעיר לי אפילו אם קצת הייתי עולה במשקל וזה הקטע שהוא בכלל היה עוקב אחריי זה מגעיל ברמות ואני לא אישה שמנה בכלל ובני זוג לא אמורים להצביע על זה בכלל רק אם רואים שממש המשקל יכול להזיק וזה לא נראה לי המקרה שלה להשמין זה לא כמו להיות כבר שמנה ולהשמין עוד יותר שזה כבר מסוכן ולא בריא, ולפעמים להשמין קצת זה יותר טוב לגוף ונותן מראה חי יותר.
אנונימית
אנונימית שלנו החכמה
על זה דיברתי. התכוונתי שלהראות קצת יותר עם חיים לא בהכרח להיות "מלאים" זה נותן חיות לפנים ועדיין בריא. אחריי הכל אנחנו לא באמת יודעים מה החבר שלה חושב ואם הוא באמת כזה אגואיסט כמו שתיארתי, אבל בכל מקרה מקווה שתפתרי את זה איתו ושהכל בסדר ושלא נפגעת.
אנונימית
חחח לא חס וחלילה אולי אני לפעמים נשמעת קיצונית וכאילו אני מנסה או באה לריב אבל לא סליחה אם הבנת את זה ככה.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי לקחתם את זה צעד אחד אחורה אני וחבר שלי במהלך הזוגיות ( ביחד שנה פלוס בלי עין הרע ) השמנו 10 קילו כל אחד מאיתנו והוא אמר לי בקטע " שנינו השמנו בוא נתחיל להרזות ביחד כי הוא יודע שאני ממש מתבאסת על זה )
וואי לקחתם את זה צעד אחד אחורה אני וחבר שלי במהלך הזוגיות ( ביחד שנה פלוס בלי עין הרע ) השמנו 10 קילו כל אחד מאיתנו והוא אמר לי בקטע " שנינו השמנו בוא נתחיל להרזות ביחד כי הוא יודע שאני ממש מתבאסת על זה )
אז אם זה ככה ולא כמו שגרמת לזה להישמע ואין בזה שום דבר פסול, למה את עושה על זה שאלה ושואלת אם זה לגיטימי
אנונימית
שואל השאלה:
בהתחלה לא הבנתי את הכוונה ונפגעתי לא דיברתי איתו איזה שעה שהיינו ביחד ואז דיברנו על זה בפתיחות
בהתחלה לא הבנתי את הכוונה ונפגעתי לא דיברתי איתו איזה שעה שהיינו ביחד ואז דיברנו על זה בפתיחות
באותו הנושא: