7 תשובות
60%-70%
75%
שואל השאלה:
למה ככ הרבה?
כי אם יש לך הרבה חברים לא תלך לחפש מקום כמו סטיפס?
למה ככ הרבה?
כי אם יש לך הרבה חברים לא תלך לחפש מקום כמו סטיפס?
80%
וואי 80%
אני חלק מהם
אני חלק מהם
75%
אני בתוכם ואני חושב שרובם המוחלט בתוכם כי כולם פה חזקים "מאחורי מקלדת" ובמציאות פחות
ואני חושב שזה מקום לברוח ולדבר עם אנשים שאתה כניראה לא תפגוש בחיים שלך וזה כן משחרר לפי דעתי
אני בתוכם ואני חושב שרובם המוחלט בתוכם כי כולם פה חזקים "מאחורי מקלדת" ובמציאות פחות
ואני חושב שזה מקום לברוח ולדבר עם אנשים שאתה כניראה לא תפגוש בחיים שלך וזה כן משחרר לפי דעתי
וואלה מלא ךה ממה שאני רואה
באותו הנושא: