3 תשובות
אין לך ממה להילחץ, הכל יהיה בסדר!
אתה מסוגל ותעבור את זה בע"ה
שיהיה בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות :)
שואל השאלה:
תודה
לנשום עמוק זה באמת עוזר, אפשר לקחת טיפות רסקיו אם אתה ממש בלחץ וגם יש מילונית אז בתכלס אין מב לדאוג בכלל קטן עליך