33 תשובות
מה הבעיה שתהנה
היא צעירה זה הגיל שעושים חיים ורוקדים על שולחנות חחח
אנונימית
איך הוא צילם כזה גבוה
שואל השאלה:
^^ אבל היא הגזימה קצת
אנונימית
הגזימה איך?^
אנונימית
שואל השאלה:
^בריקוד
אנונימית
הריקוד סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
את לא חושבת שהריקוד קצת מוגזם??
אנונימית
לא
ריקוד נורמלי
אפילו מאופק
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי הריקוד היה די מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
מרגיש שהיא מנסה להשיג ככה תשומת לב
אנונימית
אחותי היא באה למסעדה לאכול בשקט והתחילו להתלהב ממנה ואמרו לה בואי תרקדי ותופיעי לנו ממש דחפו אותה לבר שהיא תעלה ותופיע
אז היא הופיעה
ולמה את אומרת "היא עשתה את זה לתשומת לב" כאילו זה דבר רע
שמו שיר שלה במסעדה היא זמרת מפורסמת עשתה שמח מה קרה
אנונימית
שואל השאלה:
היא רוקדת בהגזמה כזה לדעתי מוגזם רצח
אנונימית
שואל השאלה:
היא נראית טוב כולם יודעים את זה היא לא צריכה לרקוד ככה על שולחן כדי שיסתכלו עליה כולם
אנונימית
היא לא צריכה שום דבר היא רקדה כדי לעשות שמח
לא הבנתי מה כואב לך שהיא נהנית מעצמה ואחרים נהנים לראות אותה
והריקוד שלה ממש סבבה היא בקושי זזה
ריקוד רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
לא כואב לי שתהנה אבל זה מרגיש שהיא עשתה את זה כדי שיראו אותה ויתלהבו ממנה ומאיך שהיא נראית ורוקת וזה לא ריקוד רגיל
אנונימית
היא עשתה את זה *כי* התלהבו ממנה כי היא הייתה במסעדה לאכול
ואנשים שמו לב אליה ועודדו אותה
אז היא קמה עשתה ריקוד וחצי הופעה כדי שלאנשים יהיה כיף וזהו
לקחת את זה למקום מזה לא קשור
אנונימית
שואל השאלה:
בסרטון לא רואים שהתלהבו ממנה לפני כן היא עלתה לרקוד ואז כולם התחילו לצלם
ושתהנה פשוט לדעתי לרקוד ככה על שולחנות זה קצת מוגזם
אנונימית
היא רוקדת על הבר וזה המלצרים כיוונו אותה לשם היא לא סתם עלתה על שולחן של אנשים לרקוד
ורואים בסרטון שמישהו מהמסעדה מדבר איתה ואומר לה כנראה שתבוא ותרקוד כי שמו את השיר שלה ברקע
והריקוד שלה לא מוגזם הוא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רואה שמישהו אומר לה שם לעלות לרקוד היא מבקשת ממישהי לזוז כדי שהיא תוכל לעלות לרקוד
והריקוד שלה שחצני כזה
אנונימית
ליטרלי כשהיא ישבה בשולחן דיברו איתה
ואמאלה מה שחצני מה אישה צריכה להיות עם ראש מושפל ולא לעשות שום דבר כדי למשוך תשומת לב כדי שלא תלכלכי עליה? זה מעיד על קנאה מהצד שלך רק אומרת.
אנונימית
שואל השאלה:
^את מתכוונת ממש בהתחלה שמישהו בא אליה אומר לה משהו והיא צוחקת? אז אולי הוא קורא לרקוד לא חשבתי אבל יש סיכוי
אני באמת לא מקנאה היא יפה ומוכשרת אבל עדיין בריקוד שלה היא ממש נראית שחצנית
אנונימית
איזה מוגזם מה מוגזם פה בא לי גם
שואל השאלה:
^איך שהיא רוקדת על השולחן שם כדי להשוויץ
אנונימית
^
מה להשוויץ כולה רקדה על השולחן אני כל הזמן עושה את זה ונועה יותר מוכשרת מימני חחח
שואל השאלה:
אבל איך שהיא רוקדת זה שחצני וכולם מסתכלים עליה
מרגיש שהיא עושה את זה כדי שיסתכלו עליה
אנונימית
היא עושה את זה כי היא אוהבת לרקוד ואוהבת להופיע היא לא רוצה שיסתכלו עליה היא רוצה לעשות כיף
שואלת השאלה מבחינתך כל דבר שאישה עושה שהוא לא לעמוד במקום ולהסתכל לרצפה נקרא להשוויץ?
היא אוהבת להופיע היא אקסטרוברטית היא רגילה לזה שמסתכלים עליה ושהיא עושה טוב לאחרים זה לא נקרא להשוויץ
באותה מידה יכלה לרקוד במסיבה עם חברות ככה
זה שהיא על הבר לא אומר שהיא משוויצה וכבר סגרנו את זה שהצוות של המסעדה עןדד אותה לעלות ולתת הופעה
מה יש לך מלהשוויץ
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא לא רקדה עם כמה חברות היא עלתה על שולחן והתחילה לרקוד בהתלהבות כדי לגנוב את ההצגה והיא מנסה להראות שהיא יפה זה לדעתי נחשב להשוויץ
אנונימית
היא ליטרלי מופיעה בשביל מעריצים bruh
אנונימית
^^
מי אמר לך שהיא מנסה להראות שהיא יפה? אני נראת כמו תפוח אדמה ואני עושה דברים כאלו. מה הקשר?
שואל השאלה:
^ככה זה נראה שהיא מנסה להשוויץ כדי שכולם יראו אותה
אנונימית
היא מנסה שכולם יראו אותה כי היא מופיעה אחי^
אנונימית
אחלה נועה קירל שבעולם דיי לחפש את הרע בה