14 תשובות
דיי מסכן אפילו מילה של בוקר טוב תעזור לו !
למה ההורים שלך מראים לך הודעות של הורים אחרים? איזה חוסר אחריות..
^^ וזה שואלת השאלה כתבה, לא האמא.
ההודעה של האמא נגמרת ב"הרגשתי לנכון לשתף אותכם".
ולראשונה שענתה. מה מצחיק בדיוק? איזו חוצפה.
^^ וזה שואלת השאלה כתבה, לא האמא.
ההודעה של האמא נגמרת ב"הרגשתי לנכון לשתף אותכם".
ולראשונה שענתה. מה מצחיק בדיוק? איזו חוצפה.
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני הוספתי את זה שהוא מוזר
חחח אני הוספתי את זה שהוא מוזר
פשוט לנסות לפעמים לפתח איתו שיחה ולהראות שאכפת לך ולא להתנהג אליי כאילו הוא חייזר
שואל השאלה:
וההורים שלי לא חסרי אחריות הם פשוט רוצים שאני יעזור לו
אחרת איך אני יעזור לו
וההורים שלי לא חסרי אחריות הם פשוט רוצים שאני יעזור לו
אחרת איך אני יעזור לו
תדברי איתו. זה הדבר הנכון לעשות.
גם אם זה לא יהיה לך כל-כך כיף אני חושבת שתנסי ואולי ככה הוא גם יפתח יותר ותגלי שזה דווקא נחמד.
אני לא חושבת שאם הוא באמת רוצה אינטראקציה עם ילדי הכיתה הוא יצחק עליך ואם כן, בעיה שלו אבל בכל מקרה תנסי
גם אם זה לא יהיה לך כל-כך כיף אני חושבת שתנסי ואולי ככה הוא גם יפתח יותר ותגלי שזה דווקא נחמד.
אני לא חושבת שאם הוא באמת רוצה אינטראקציה עם ילדי הכיתה הוא יצחק עליך ואם כן, בעיה שלו אבל בכל מקרה תנסי
בטח שזה עצוב שהוא מרגיש ככה והכל אבל הנוסח של האמא ממש מצחיק ו
אם הוא יבש הוא כנראה מתבייש
תדברי איתו אפילו רק בכיתה את לא צריכה להיפגש איתו
תאמיני לי שזה יעשה לו ממש טוב וזה הדבר הנכון לעשות
תדברי איתו אפילו רק בכיתה את לא צריכה להיפגש איתו
תאמיני לי שזה יעשה לו ממש טוב וזה הדבר הנכון לעשות
פשוט תתחילי לדבר איתו תנסי להתחבר אליו כזה תשאלי אותו מה קורה תגידי לו בוקר טוב וכאלה אבל לא ברמה מוגזמת שלא יחשוב שהתאהבת בו
תנסי לדבר איתו היי בוקר טוב מה קורה..
את לא חייבת לנסות להיות חברה שלו כי זה פשוט ירגיש מלאכותי, פשוט תנסי לשים לב, אם הוא קורא בכיתה ספר שאת מכירה לנסות לדבר איתו על זה, לנסות למצוא איתו נקודות עניין.
אל תעיקי על עצמך בנסיון לבנות חברות על בסיס ההודעה הזאת כי גם הוא לא נראה לי יעריך את זה.
אל תעיקי על עצמך בנסיון לבנות חברות על בסיס ההודעה הזאת כי גם הוא לא נראה לי יעריך את זה.
זה שהיא אומרת שהוא מוזר אומר הרבה על איזה אמא היא
אני חושבת שתבדקי איך הוא תדברי איתו מדי פעם אבל לא מאולץ
אני חושבת שתבדקי איך הוא תדברי איתו מדי פעם אבל לא מאולץ
שואל השאלה:
^מה מתה מצחוק זה ממש עצוב
בתור אחת שעברה את זה פעם
^מה מתה מצחוק זה ממש עצוב
בתור אחת שעברה את זה פעם
אמאלה הייתי מתה מצחוק
אבל לא יודעת תתחילי לדבר איתו תפני אליו בכיתה אפילו סתם תשבי לידו
אבל לא יודעת תתחילי לדבר איתו תפני אליו בכיתה אפילו סתם תשבי לידו
באותו הנושא: