3 תשובות
זה בסדר זה חד פעמי את יכולה להתפזר היום ומחר לחזור לשגרה עם פחות מתוקים
זה בסדר. יום אחד לא יפגע בך. פשוט תשתדלי בהמשך השבוע לאכול בצורה בריאה יותר.
יום אחד שאת חורגת לא יהרוס לך כלום.