4 תשובות
לא לנסוע רק שתיכן לבד, זה לא יהיה שווה את זה אם תרגישו לא בטוחות כל הנסיעה
אל תסעו אם את מפחדות
תנסו למצוא אולי חברים שאתן סומכות עליהם או לנסוע עם עוד בנות
אולי תסעו עם מישהו מבוגר / בוגר יותר ואחראי (:
שואל השאלה:
אין לנו עם מישהו לנסוע
זה יהיה ביולי ואני כבר אהיה 19 והיא 17
עכשיו אני מאוד אחראית לא שותה/ מעשנת וכל זה אבל זה לא כל כך קשור לאחריות
ניהיה בבית מלון וכל זה אבל נרצה לצאת וזה כבר מפחיד כי אין לנו עוד חברות שאנחנו מכירות שיבואו איתנו
ואנחנו ממש רוצות שיהיו איתנו שני גברים כמובן בחדרים נפרדים אבל שיהיו איתנו.
אנונימית