5 תשובות
אנגלית מתמטיקה ספרות אזרחות ביןלוגיה ערבית מכניקה היסטוריה לשון
ומגמה זה ארבע שעות בשבוע משתלב לך בתוך המערכת שעתיים ביום ויום טחר עוד שעתיים
אל תלחצי אבל תשקיעי
אנגלית מתמטיקה אזרחות תנך ספרות היסטוריה לשון ספורט חינוך זה החובה
ויש גם 2 מגמות שצריך לבחור
שואל השאלה:
אם לקחתי ביולוגיה בתור מגמה אני פשוט אלמד ביולוגיה כפול?
לא וכן , אצלנו נגיד למדנו ביולוגיה כל הכיתה בכיתה י ואז בכיתה יא זה נהפך להגברה