4 תשובות
הכל זה בהחלטת ראש העיר - לפי סטטוס קוו
הפריפריות בצפון זה מושבים וקיבוצים הגיוני שלא יהיה תחבצ
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת על הפריפרייה
אני מדברת על הפריפרייה
אנונימית
יש, תלוי באיזה עיר אבל. בחיפה יש קווי שבת
אנונימית
באותו הנושא: