למה פנטרה היא לא להקת מיינסטרים כי לדעתי כל מי שאומר שהוא שומע מוזיקה מטורפת ושומע רק טראנסים או טראפים או ראפ ולא שמע את המוזיקה של pantera לדעתי לא יודע מה הוא מדבר לדעתי פנטרה צריכה להיות להקת מיינסטרים או לפחות לקבל את ההכרה שמגיע לה כאן בארץ ולא כל פעם שאני ארשום בעברית פנטרה ביוטיוב אני אקבל תשיר הזה של נועה קירל