5 תשובות
לא
רק מי שיש/אין לו רווחים או שהלסת למעלה ולמטה לא יושבות סימטרי
רק מי שיש/אין לו רווחים או שהלסת למעלה ולמטה לא יושבות סימטרי
לא כולם אבל הרוב
לא כולם, תלוי ברוח בין השיניים
לא, אני הייתי בלי גומיות
לא, לי אין גומיות ויש לי גשר
באותו הנושא: