7 תשובות
אני מעדיפה אייפון
ברור אני עכשיו עברתי בכללתי מאנדרואיד לאייפון וזה הבדל גדול
שואל השאלה:
הכוונה אם עדיף 11 בגלל שאמרו לי שכדי לקחת 12 או 13
עדיף לך 12 כי 11 לא הצלחה
ברור איזה שאלה אין על אייפון בעולם גם 11 היה לי פלאפון פצצתי
אבל אם את יכולה להרשות לעצמך 12 או 13 אז ברור אין שאלה בכלל היה לי את שנייהם לא מאכזב בכלל אייפון !
בכלל מ 2010 עוד שהיה את 4 אבל גם אנדרואידים היו לי והם גם היו טובים מאוד אבל אייפון זה כמו סם .
לא, a53 זה טלפון מצויין