9 תשובות
לא!! זה ממש אסור
תלוי מה את שותה אם זה קוקטייל זה סבבה
אבל לא שוטים
שואל השאלה:
ממש לעיתים רחוקות
אנונימית
אבל למה את מתייעצת עם ילדים פה בנושא כזה ? ויש לומר שבתרופות זה גם כל עניין לגופו מתייחס (אז כאילו אם אני לא הרופא שלך מאיפה לי לדעת ? הודיני לא היה מצליח לומר לך .)קיצר כל דבר שיכול לסכן אותך תדברי עם רופא
לא יודע אם זה לעשן קצת או לשתות לפעמים אבל חשוב חוות דעת מקצועית , אני יודע שרופאים קצת דרמתים אבל זה עדיף על חלילה סיכון .
זה מפריע לתהליך של התרופה
ואי לא
לא אל תעשי את זה
זה גורם להתייבשות חמורה מאוד והורס את כל התהליך וצריך להתחיל מהתחלה