9 תשובות
לא!! זה ממש אסור
תלוי מה את שותה אם זה קוקטייל זה סבבה
אבל לא שוטים
לא!!
שואל השאלה:
ממש לעיתים רחוקות
ממש לעיתים רחוקות
אנונימית
אבל למה את מתייעצת עם ילדים פה בנושא כזה ? ויש לומר שבתרופות זה גם כל עניין לגופו מתייחס (אז כאילו אם אני לא הרופא שלך מאיפה לי לדעת ? הודיני לא היה מצליח לומר לך .)קיצר כל דבר שיכול לסכן אותך תדברי עם רופא
לא יודע אם זה לעשן קצת או לשתות לפעמים אבל חשוב חוות דעת מקצועית , אני יודע שרופאים קצת דרמתים אבל זה עדיף על חלילה סיכון .
לא יודע אם זה לעשן קצת או לשתות לפעמים אבל חשוב חוות דעת מקצועית , אני יודע שרופאים קצת דרמתים אבל זה עדיף על חלילה סיכון .
זה מפריע לתהליך של התרופה
ואי לא
לא אל תעשי את זה
זה גורם להתייבשות חמורה מאוד והורס את כל התהליך וצריך להתחיל מהתחלה
זה גורם להתייבשות חמורה מאוד והורס את כל התהליך וצריך להתחיל מהתחלה
באותו הנושא: