8 תשובות
אם היא לא רןצה וחסמה אותך, אל תרדפי
זה בעיה שלה אל תתעסקי בזה❤
אנונימית
מה הפסד שלה? זכותה לא לרצות איתך קשר אתן אחיות חורגות אין לכן אותו אמא או אבא והיא כנראה לא רואה קרבת דם אז היא לא מעוניינת וזאת זכותה המלאה כנראה יש לה את הסיבות שלה
שואל השאלה:
יש לנו אותו אבא
יש לנו אותו אבא
עדיין כנראה היא לא מרוצה או אוהבת את זה שאולי הוא התחתן עם אישה אחרת אני לא יודעת אבל כנראה יש לה את הסיבות שלה.
כלום, בעיה שלה שהיא כזאת
הפסד שלה בהביי
לא לדבר איתה
באותו הנושא: