6 תשובות
למה מלצרות זה חרא עבודה
תחפש עבודה טובה יותר!.
שואל השאלה:
אנלא הולך לעבוד ל21 בשעה
אנלא הולך לעבוד ל21 בשעה
אנונימי
מלצרות זה עבודה פצצה אחי. אל תקשיב לבן אדם הזה. גם אני עבדתי במלצרות וזה הכסף הכי טוב שיש לנער. במלצרות מרוויחים טיפים ועושים אחלה של כסף. מאשר לעבור בעבודה משעממת ולשרוף את הזמן על 25 או 30 לשעה.
לא שווה מה הבעיה בעבודה מסודרת יותר
שואל השאלה:
הבעיה זה שאני ירוויח פחות מחצי מעכשיו
הבעיה זה שאני ירוויח פחות מחצי מעכשיו
אנונימי
באותו הנושא: