8 תשובות
הוא יורה במה שיוצא לא מכוון ספיצפית.
כי ככה יוצא(?)
אני לא חושבת שזה במכוון אלא סתם פוגע במישהו
Snt
לא נכון. הוא יורה באדם הראשון שהוא רואה
.הם ירו גם בנשים
נשים הם לא שפני ניסיון.
סתם
כי כנראה מהסיבה שהגברים לא יהרגו אותם.
כי אם הם יישארו הנשים
לרוב הם לא יהרגו את המחבל.
ולפעמים כן פגעו בהם.
לא נכון בכלל
המחבל לא מסתכל על מי שהוא רואה הוא פשוט יורה לכל עבר
שואל השאלה:
הוא ירה ב3 גברים תמיד הם יורים בגברים
אנונימי
כי באותו רגע היו שם רק גברים...אבל הם לא מכוונים ספיציפית נגד גברים..הם יורים איפה שיש מלא אנשים