7 תשובות
יש שלוחה מיוחדת למיטב בדיוק בשביל זה
יש במתגייסים כזה מקום לשלוח בו לצבא בקשות למיונים
נראה לי שלוחה ארבע
אבל תתקשרי ותשמעי לבד אבל לא עכשיו כי המוקד סגור כרגע
שואל השאלה:
איך מבקשים?
איך מבקשים?
אנונימית
רם את רוצה משהו ספציפי עדיף לך לבקש, למרות שהצבא גם ישלח לך מיונים לבד לכל מיני תפקידים. לי ב"ה הצבא שלח לבד לתפקידים שמעניינים אותי. אבל הכי כדאי בשבילך לבקש.
זה די תלוי במיון, אבל תשלחי בקשות על כל דבר שאת רוצה רק למקרה
באותו הנושא: