8 תשובות
לך על זה :), בסוף תתחרט על זה אם אתה לא תעשה את זה.
בהצלחה!
בהצלחה!
תתחיל איתה
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם באמת מעריך
תודה רבה לכולם באמת מעריך
תתחיל איתה!!!אין לך מה לפחד רק בגלל שהיא יפה גם אם היא תגיד לא הכל בסדר לפחות ניסתה
כןן ברורר אז מקסימום לא,מי שישמע יש לך את כל החיים אולי יכאב קצת אז?
גם בגיל 50 אפשר למצוא משהו
גם בגיל 50 אפשר למצוא משהו
כן יהיה בסדר לא מוזר
תתחיל למה לא
חיים פעם אחת, מקסימום לא
תנסה יכול לצאת מזה משהו
חיים פעם אחת, מקסימום לא
תנסה יכול לצאת מזה משהו
כןן ברור שכןן תתחיל איתה מה יש לך לפספס
באותו הנושא: