5 תשובות
מכונה בתחנה
טרללה לה
שואל השאלה:
תודה
טרללה לה
במכונה שם רשום לך "רכישת כרטיס נייר" ומשם פשוט תצרכי לשלם וזהו
נראה לי את רק צריכה לשים את הרב קו על הזה שפותח את הדלת
וזהו זה עושה לבד
אני זוכרת שקניתי פעם אחת
והעובד שם אמר שאני לא צריכה
להעביר בכניסה ויציאה וזה יחייב לבד
אם היא משתמשת ברב קו היא לא צריכה לרכוש כרטיס נייר^^
אנונימית