2 תשובות
היי מי שכתב את התגובה אפשר הדרכה איך לעשות
היוש
אני זוכר שהיה כאלה-
פעם זה היה נקרא בקרת מנהלים/צאט אנגין, זה 2 דברים שונים אבל בשתייהם היה יכול להשיג פריטים בצורה לא חוקית
מיקמק אחד:
יש בקרת מגנט- כבר לא עובדת
בקרת מהירות- לא עובדת
בקרת שלג- עובדת
בקרת דרגות- לא עובדת
בקרת מערב פרוע- עובד אבל מי שיצא אותה מקבל עליך פרטים שלך כפי שהבנתי
בקרת כל הפריטים לניתוק- כמו ששומעים אבל זה לניתוק

בקרת סריקה- רק לבודדים יש איך שאני יודע והיא לא בישביל להרוויח פריטים, הבקרה הזאת זה רק לראות את הכרטיס שחקן של אותו שחקן , את הid שלו ומה הקודים של הפריטים שעליו באותו זמן

מיקמק2:
בקרת מנהלים- אין אפשרות להשיג פריטים כרגע אבל זה רק להשתגר למקומות וכאלה.
והבקרה השנייה זה לא ממש בקרה אבל זאת שיטה להשיג מיקביט, לא יודע עלייה הרבה.


זה בערך הכל, אם לא הבנת משהו שלח לי הודעה!