6 תשובות
בן גביר צריך ללכת לכלא
אנונימי
בן גביר פוליטיקאי, וכמו כל פוליטיקאי הוא משקר ומרמה בשביל שהבוחרים שמקשיבים לו יבחרו בו ולא ירצו לוודא אם זה שקר או אמת
אתם כולכם מגזימים בטירוף
בן גביר הוא הבן אדם היחיד שפועל למען המדינה שלנו
היחיד!
הוא בא לכל פיגוע
איזה עוד אנשים היו באים לכל פיגוע
הוא בא לנחם משפחות
הוא מקדם חוקים חשובים ביותר
כמו עונש מוות למחבלים
הוא בן אדם שבאמת פועל למען המדינה
זה שאתם ישר אומרים בן גביר לכלא
זה מסריח ביותר
כי יש שרים שעושים דברים הרבה יותר חמורים ואתם לא אומרים את זה עליהם
אחמד טיבי? איך הוא בכלל בממשלה שלנו
הוא בכלל לא מאמין שאנחנו צריכים מדינה
בן גביר בא לטובת העם
זה שאתם ישר שוללים אותו זה נורא
שואל השאלה:
עצוב מאוד שאת נופלת בפופוליזם הזול שלו.
"בא לכל פיגוע" ו? למי זה עוזר? הבן אדם מאז שהגיע רק התסיס את האזור וגרם לעוד אלימות. אנחנו כבר ב14 הרוגים בחודשיים ועוד לפני הרמאדן.
אנונימי
וכמה מחבלים תודה להשם חוסלו
77
77 פיגועים שהיו אמורים לקרות
ובזכות הוראות של בן גביר נמנעו
ברור שזה נורא ש14 נרצחו
ואני משתתפת בצער כל המשפחות
אבל אם זאת הייתה הממשלה הקודמת?
היו פי 100 יותר פיגועים

וגם מה זה השטויות האלה של חסימת כבישים כדי לא לתת לביבי להגיע לטיסה שלנו
נו מה אנחנו בכיתה א
שואל השאלה:
מה קשור בן גביר לזה? למה בממשלה הקודמת לא חיסלו מחבלים? שטויות.

אגב תחת הממשלה הקודמת מתו הרבה פחות אנשים בפרק זמן של חודשיים.
סתם שטופת מוח...
אנונימי