26 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה להיות כמו כולם, כולם מסיימים מבחן בזמן למה אני צריכה הארכה
אני רוצה להיות כמו כולם, כולם מסיימים מבחן בזמן למה אני צריכה הארכה
אנונימית
לא זה לא דבר רע בכלל! זה מעולה. הארכת זמן זה לא למפגרים .לא לדבר ככה , זה פשוט עוזר לאנשים שצריכים יותר זמן בבחינה.
את צריכה להגיד תודה ולשמוח, הרבה תלמידים היו רוצים תוספת זמן , תאמיני לי. זה רק לטובתך.
את צריכה להגיד תודה ולשמוח, הרבה תלמידים היו רוצים תוספת זמן , תאמיני לי. זה רק לטובתך.
תיקחי, מה אכפת לך, זה לא אומר שאת סתומה או משהו, זה רק נותן לך יותר זמן זה לא מזיק, גם לי כל הציונים מעל 90 ועדיין יש לי הארכת זמן, גם אם את לא תשתמשי בה עדיין נחמד שיש אם צריך
שואל השאלה:
^^אני לא צריכה יותר זמן בבחינה אני רוצה להיות כמו כולם
^^אני לא צריכה יותר זמן בבחינה אני רוצה להיות כמו כולם
אנונימית
מה הקשר
את לא חייבת להישאר אחרי כולם
זה פשוט במקרה שלא תספיקי תוכלי
זה כמו שיביאו לך 5 נקודות בונוס ותגידי לא
יצאת לא חכמה עם ההחלטה הזאת אבל לא נורא
את לא חייבת להישאר אחרי כולם
זה פשוט במקרה שלא תספיקי תוכלי
זה כמו שיביאו לך 5 נקודות בונוס ותגידי לא
יצאת לא חכמה עם ההחלטה הזאת אבל לא נורא
לא הבנתי למה שהארכת זמן תהיה דבר רע ?
אני גם מקבלת ציונים גבוהים ועדיין יש לי הארכת זמן. ואין בזה שום דבר רע יש כאלה שלא מספיקים לממש את מיטב הפוטנציאל שלהם בזמן הרגיל שמוקצב למבחן.
הארכת זמן היא דבר שהרבה היו רוצים אז תודי על זה.
אני גם מקבלת ציונים גבוהים ועדיין יש לי הארכת זמן. ואין בזה שום דבר רע יש כאלה שלא מספיקים לממש את מיטב הפוטנציאל שלהם בזמן הרגיל שמוקצב למבחן.
הארכת זמן היא דבר שהרבה היו רוצים אז תודי על זה.
שואל השאלה:
תודהה
ואני סתם חושבת שאם כולם מספיקים גם אני
תודהה
ואני סתם חושבת שאם כולם מספיקים גם אני
אנונימית
הארכת זמן לא אומר שאת מחויבת לחכות לדקה שנגמר הארכת הזמן, זה בשביל במידה ותתקשי להבין שאלה יהיה לך זמן להתאפס על עצמך בלי דאגה
אני עשיתי אבחון להארכת זמן כשהייתי בחטיבה ובגלל שיש לי אחות תאומה היא קיבלה הארכה נטו כי אמרו שיש לי
אני עשיתי אבחון להארכת זמן כשהייתי בחטיבה ובגלל שיש לי אחות תאומה היא קיבלה הארכה נטו כי אמרו שיש לי
תקשיבי יש הרבה תלמידים וגם סטודנטים שמשך זמן הבחינה ממש לא מספיק להם ומלחיץ אותם והיו מתחננים לתוספת זמן. זה לא אומר שאת דפוקה , זה אומר שנותנים לך יותר זמן לעבוד ולענות.. ובעצם מקלים עלייך.זה לא עניין של "להיות כמו כולם" . אין פה את זה. מורידים לך לחץ. נותנים לך לעשות את הבחינה בקצב שלך. זה הכל. באמת שזאת מתנה. תהני ממנה (:
שואל השאלה:
^תודהה פשוט מעצבן אותי שצריכים להקל עליי כאילו אני לא חכמה את מבינה
^תודהה פשוט מעצבן אותי שצריכים להקל עליי כאילו אני לא חכמה את מבינה
אנונימית
נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח
מה זה משנה לך? הארכת זמן זה טוב לכל מקרה. את מנצלת את זה כשאת מרגישה שיש צורך, לא מכריחים אותך להישאר בכיתה אחרי המבחן אם יש לך הארכת זמן
וזה לא קשור לחכמה או לא חכמה
מה זה משנה לך? הארכת זמן זה טוב לכל מקרה. את מנצלת את זה כשאת מרגישה שיש צורך, לא מכריחים אותך להישאר בכיתה אחרי המבחן אם יש לך הארכת זמן
וזה לא קשור לחכמה או לא חכמה
שואל השאלה:
אין לי קושי
אין לי קושי
אנונימית
תראי, את לא חייבת אם את לא רוצה, בעיקרון מציעים לכולם, אם את לא רוצה אל תיקחי
שואל השאלה:
לא הציעו לכולם הציעו לי ולעוד כמה ילדים
לא הציעו לכולם הציעו לי ולעוד כמה ילדים
אנונימית
הארכת זמן עוזר במבחנים , יש כאלה שלא מספיקים אז זה ממש עוזר
זה לא דבר רע , להיפך הרבה תלמידים היו רוצים לקבל את הקלה הזאת.
לי יש וזה ממש עוזר לי , יש כמה פעמים שאני לא מספיקה במבחנים/בחנים..
זה לא דבר רע , להיפך הרבה תלמידים היו רוצים לקבל את הקלה הזאת.
לי יש וזה ממש עוזר לי , יש כמה פעמים שאני לא מספיקה במבחנים/בחנים..
שואל השאלה:
^תודהה
^תודהה
אנונימית
יכול להיות שאת לא יודעת על זה, הארכת זמן ספציפית זה משהו שכל אחד יכול לבקש ולקבל
שואל השאלה:
^תודהה עזרת ליי❤
^תודהה עזרת ליי❤
אנונימית
it's tzlil2004 צודק, את גם לא חייבת להשתמש בזה, תעשי מה שטוב לך
^אני בת
תגידי את רצינית??
אף אחד לא שופט אותך אם יש לך הארכת זמן או לא
אין לזה קשר לחכמה, זה פשוט בונוס
זאת פשוט מתנה ואת מפספסת אותה...
אף אחד לא שופט אותך אם יש לך הארכת זמן או לא
אין לזה קשר לחכמה, זה פשוט בונוס
זאת פשוט מתנה ואת מפספסת אותה...
אנונימית
שואל השאלה:
^את צודקת תודהה
^את צודקת תודהה
אנונימית
it's tzlil2004, חחח סליחה
הארכה זה מושלם
למה שלא תרצי
לי אין הארכה
אבל מביאים לך מתנה ואת אומרת לא?
לי אין הארכה
אבל מביאים לך מתנה ואת אומרת לא?
למי אין הארכת זמן? ומה אכפת לך לקבל?
אנונימית