3 תשובות
תכתבי להם איך אתם או משהו כזה ותכתבי להם שאת מתגעגעת אליהם זה יכול אפילו לשמח אותם
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה שהם ידאגו לי ואז הם לא יהנו..
למה לדאוג? פשוט תכתבי מה שאת מרגישה תגידי שאת מתגעגעת, ושאת כבר מחכה שהם יחזרו אבל את גם ממש שמחה שהם נהנים