5 תשובות
אני בבית ספר דתי כל החיים שלי אז ככה שאני מתפללת בבית ספר כל יום.. אני לא יודעת אם הייתי בבצפר חילוני אז הייתי מתפללת כל יום אני לא חושבת אבל גם להתפלל לפעמים או לעשןת מינימום השתדלות זה מקסים
לאט לאט, בהתחלה תשתדלי תפילה אחת ביום בלי לחץ, אחר כך תקבעי תפילה שתהיה קבועה בשבילך (עדיפות לשחרית או מנחה) ועם הזמן זה הופך להיות הרגל קבוע ונהיה קל.
המון בהצלחה.
המון בהצלחה.
בהתחלה עשיתי רק ברכות השחר לאט לאט הוספתי עוד דברים ואז כבר התפללתי תפילה שלמה היום אני גם לומדת באולפנה אז ככה שאני מתפללת תפילה שלמה תמיד וגם עם הזמן הוספתי מנחה
בהצלחהה :)
בהצלחהה :)
אני חילונית מבית חילוני ומתפללת כל יום
אני אישית איך שאני כמה ישר אומרת מודה אני ואז את כל התפילה אני אומרת תוך כדיי הקפה
אם את קוראת מספר קטן שימי ליד המיטה אם קוראת מהפלפון שימי לך תזכורת עד שזה יכנס לך לראש לתמיד
כל הכבוד צדיקה
אני אישית איך שאני כמה ישר אומרת מודה אני ואז את כל התפילה אני אומרת תוך כדיי הקפה
אם את קוראת מספר קטן שימי ליד המיטה אם קוראת מהפלפון שימי לך תזכורת עד שזה יכנס לך לראש לתמיד
כל הכבוד צדיקה
עולם הבא חשוב לך?
באותו הנושא: