4 תשובות
ענית לעצמך, זה לא המקום שלך
עונה לך מהחוויה שלי.
(לא הייתי במסיבות בגלל הרעש, אבל חוויות כאלו באופן כללי)
תמיד, עם הרעש, והשמחה המוגזמת, האורות, הריקודים, החיוכים המזוייפים והענקיים והפלירטוטים המביכים, יש בפנים חור. הריקנות גדלה. המסיבה רק מעצימה את תחושת הריקנות למרות שנועדה להסוות אותה. במיוחד אם את בצד. כל הקונספט לדעתי הוא זיוף.
היי, מבינה אותך מאוד.
לפעמים מסיבות לא בנויות באופן שאנחנו רוצים וצריכים..
לפעמים הדרך לספק את עצמנו היא לא דווקא מסיבה,
וכמובן שזה נורמלי שזה הוריד לך את המצב רוח.
אני מקווה שתהיי שלמה עם עצמך בכל סיטואציה שתפגשי בחייך
שואל השאלה:
תודה לכולם!
אנונימית