7 תשובות
אני יודעת גם וגם חחח
נגיד פעם אחת מישהו כזה היה נחמד אליי במלון (בגילי) ופשוט הרגשתי כזה התרגשות בבטן
אנונימית
זה כיף זה מראה לי שאני וואלה מאוהבת בו
לא בת אבל זה שהבטן מדגדגת מבפנים בקטע טוב כשאת חושבת עליו או רואה אותו
זה מרגיש כאילו את קצת רוצה להקיא וזה מלחיץ קצת, אבל זה גם מרגיש מתוק כזה. אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל אין לי ממש דרך אחרת להגדיר את זה.
הרגשה מדהימה באמת סוג של כאב בטן אבל מהסוג הטוב
כואב
אנונימית
וואיי זה מדהים שזה בא אצלי אני לא מפסיקה לחייך ולדבר על זה ולחשוב על זה ואני נלחצת כזה ממש שזה קורה ואני אפילו חולמת על זה