3 תשובות
לא חובה
אחרי ששמים קונסילר משתמשים בפודרה כדי לקבע שיישאר עמיד
אחרי ששמים קונסילר משתמשים בפודרה כדי לקבע שיישאר עמיד
פריימר זה לא חובה אבל רצוי, קרם לחות זה חובה לפני איפור ובלי קשר, ויש כמה סוגים של פריימר לצמצום נקובוביות לאדמומיות ללחות, אם את לא שמה מייקאפ ורק קונסילר אז חובה לקבע עם פודרה! כל דבר שהוא רטוב לקבע אם את רוצה שזה ישב יפה ולא יזוז במהלך היום, ומקבע ניסיתי רק של שרלוט טילבורי אפשר להזמין מקלאט ביוטי, ואחרי הקונסילר את יכולה להוסיף סומק/בורנזר שיהיה קצת צבע בעור לדעתי זה חובה אם את שמה קונסילר/מייקאפ, ומסקרה, גל גבות, תוחם, גלוס מה שאת אוהבת
לא חובה כלום. תעשי מה שאת רוצה ואיך שאת רוצה
בסוף תלמדי תוך כדי3>
בסוף תלמדי תוך כדי3>
באותו הנושא: