22 תשובות
בוא ניפגש
היי מה קורה *****
רציתי להגיד לך תודה על כל החודשים האלה שהרמת אותי מהמצב הנפשי הלא משהו שלי רציתי להגיד לך גם שאני מאוד מתגעגעת אלייך לשיחות שלנו לימים שלנו לפגישות שלנו לבוקר טוב ולילה טוב שלנו
רציתי להגיד שאתה היית חלק גדול מאוד בחיים שלי ועכשיו עזבת והחיים שלי התפרקו כמו פאזל
רציתי להגיד שאני עדיין אוהבת אותך ומתגעגעת..
רציתי להגיד לך תודה על כל החודשים האלה שהרמת אותי מהמצב הנפשי הלא משהו שלי רציתי להגיד לך גם שאני מאוד מתגעגעת אלייך לשיחות שלנו לימים שלנו לפגישות שלנו לבוקר טוב ולילה טוב שלנו
רציתי להגיד שאתה היית חלק גדול מאוד בחיים שלי ועכשיו עזבת והחיים שלי התפרקו כמו פאזל
רציתי להגיד שאני עדיין אוהבת אותך ומתגעגעת..
אנונימית
בואי ונשב נשתה ביחד תה נענע אני ואת..
שואל השאלה:
יורידו לך נקודות, חבל, תעשה בפרטי
אבל על מי דיברת?^^
יורידו לך נקודות, חבל, תעשה בפרטי
אבל על מי דיברת?^^
אנונימי
אה חשבתי אקסית חחח
וואלה אין לי קראש
שואל השאלה:
חחח, עדיין מחשיב, רק בגלל שהעמקת כל כך במשפטך על האקסית חחח
חחח, עדיין מחשיב, רק בגלל שהעמקת כל כך במשפטך על האקסית חחח
אנונימי
כתבתי לה כבר אבל היא לא יודעת שזה אני אבל אני אעתיק את ההתכתבות:
"שלום, אם קוראים לך **** אז אני מכיר אותך מאיפשהו ורק רציתי לכתוב לך שאת יפה מאוד מבפנים ומבחוץ❤"
והיא החזירה לי בחזרה:
"היי תודה רבה❤ זה ***?"
כלומר בקטע הזה^ היא שאלה אם אני מישהו ספציפי אבל אני לא זה שהיא התכוונה אליו"
וכל זה בהתכתבות אנונימית של שנינו וכתבתי לה את זה כי בלי שום קשר לזה שהיא יפה היא בת אדם טובה עם לב זהב אז רק רציתי לעשות לה טוב על הלב
"שלום, אם קוראים לך **** אז אני מכיר אותך מאיפשהו ורק רציתי לכתוב לך שאת יפה מאוד מבפנים ומבחוץ❤"
והיא החזירה לי בחזרה:
"היי תודה רבה❤ זה ***?"
כלומר בקטע הזה^ היא שאלה אם אני מישהו ספציפי אבל אני לא זה שהיא התכוונה אליו"
וכל זה בהתכתבות אנונימית של שנינו וכתבתי לה את זה כי בלי שום קשר לזה שהיא יפה היא בת אדם טובה עם לב זהב אז רק רציתי לעשות לה טוב על הלב
שואל השאלה:
אז אולי יש עלייך^^^
אז אולי יש עלייך^^^
אנונימי
וואלה אולי אבל לא נראה לי
שואל השאלה:
ילד שחור
אני מכיר אותך אחי, אני צריך ללמוד ממך חחח
ילד שחור
אני מכיר אותך אחי, אני צריך ללמוד ממך חחח
אנונימי
"תעשה אותי"
אנונימי
אני יכולה אני פשוט לא רוצה. גם אתם יכולים
למה היא כל כך לא אוהבת אותי? אני קצת ביישנית אבל זאת לא סיבה לשנוא אותי
הלוואי שהיה לי משהו לומר שהוא מספיק טוב בשבילך
היי **** אתה ממש חמוד והייתי רוצה לדעת עם תרצה לבלות מתישהו?
קשר: הוא לא מודע לקיום שלי
קשר: הוא לא מודע לקיום שלי
אני אוהבת אותך, ותמיד כאן בשבילך.
הלוואי שיכולנו לדבר יותר, אני מצטערת שאני לא טובה מספיק, ואני ממש מבקשת סליחה על כל מה שקרה בינינו.
את בן אדם מדהים ואני לא יודעת מה עלה לי בראש בכלל כשחשבתי שאני ואת אי פעם נוכל לקרות.
רק אל תשכחי אותי, בבקשה.
הלוואי שיכולנו לדבר יותר, אני מצטערת שאני לא טובה מספיק, ואני ממש מבקשת סליחה על כל מה שקרה בינינו.
את בן אדם מדהים ואני לא יודעת מה עלה לי בראש בכלל כשחשבתי שאני ואת אי פעם נוכל לקרות.
רק אל תשכחי אותי, בבקשה.
אנונימית
יש לי כבר הודעה מוכנה מזמן... שאף פעם אין לי אומץ לשלוח
קשר: ידידים טובים שהיו מדברים כל יום אבל עכשיו פחות בגלל עומס לימודים ודברים אחרים
קשר: ידידים טובים שהיו מדברים כל יום אבל עכשיו פחות בגלל עומס לימודים ודברים אחרים
אנונימי
שאני כבר לא אוהב אותה ושתפסיק לחשוב שאני אסתובב סביבה כל היום
אנונימי
בבקשה תתרחק מ***** היא ממש צבועה שסתם נדבקת אלייך בגללה חצי מהעיר קוראים למישהי בשם שהיא לא רוצה שיקראו לה ככה
אנונימית
שידע שפיתחתי רגשות אליך ואתה מוצא חן בעייניי❤
ראה אותי כמה פעמים אבל אף פעם לא דיברתי איתו
ראה אותי כמה פעמים אבל אף פעם לא דיברתי איתו
אנונימית
שואל השאלה:
ואוו, אין לי מה לרשום חוץ ממשפט קטן שחבתי עליו ממזמן
קשר: דיברנו קצת וזה היה הרגע המאושר ומלחיץ בחיי
ואוו, אין לי מה לרשום חוץ ממשפט קטן שחבתי עליו ממזמן
קשר: דיברנו קצת וזה היה הרגע המאושר ומלחיץ בחיי
אנונימי