21 תשובות
אין לי פחד מזוגיות
מאמינה כשתרגישי שאת עם אהבת חייך הפחד לא יורגש
אין לי פחד
שאלה נהדרת נתמודד עם זה כשזה יגיע
שואל השאלה:
כאלה שיש להם.. יש לי הזדמנות טובה ואני מפחדת
כאלה שיש להם.. יש לי הזדמנות טובה ואני מפחדת
אנונימית
אתגבר על זה איתו ביחד
אני עברתי חרא בנושא הזה
אבל אין לי פחד מזוגיות יש לי פחד לנסות לבנות והכל עובד אצלי לאט
אבל מה זה פחד מזוגיות?
אבל אין לי פחד מזוגיות יש לי פחד לנסות לבנות והכל עובד אצלי לאט
אבל מה זה פחד מזוגיות?
שואל השאלה:
מוחמד עבד עלי- אני באמת פחות מרגישה את הפחד איתו הוא מושלם ומעלים לי את כל החששות, זו תחושה מוזרה ומלחיצה
מוחמד עבד עלי- אני באמת פחות מרגישה את הפחד איתו הוא מושלם ומעלים לי את כל החששות, זו תחושה מוזרה ומלחיצה
אנונימית
אל תפחדי, זוגיות זה דבר שיעזור לך
יהיה לך אדם שתמיד ירצה לבלות איתך, שאוהב אותך.
יהיה לך אדם שתמיד ירצה לבלות איתך, שאוהב אותך.
כי זה בטח נמצא בראש שלך הרבה, את גם יכולה לספר לו על ההרגשה הזאתי, אם את אומרת שאיתו זה פחות מורגש אני בטוחה ומקווה שהתשובה שלו תגרום לך להרגיש עוד יותר ככה
שואל השאלה:
פחד מזוגיות הכוונה להכנס לזה ולסמוך על הבן אדם, פחד להפגע, פחד שהמערכת יחסים תעשה רע למצב הנפשי ותגרום לחוסר בטחון
פחד מזוגיות הכוונה להכנס לזה ולסמוך על הבן אדם, פחד להפגע, פחד שהמערכת יחסים תעשה רע למצב הנפשי ותגרום לחוסר בטחון
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כבר רוצה תמיד להיות איתי, וואו כל כך הרבה רוצים להיות איתי והפכו עולמות והוא היחיד שאני מאמינה לו שבאמת אוהב אותי, הוא פה בשבילי בצורה מדהימה, הוא לא רעיל בכלל
יש לנו כימיה מטורפת ואנחנו רואים הכל בצורה דומה, הוא מצחיק וחתיך ומסתכל רק עליי, הוא מוצלח בהכל מבחינתי ואני לא מבינה למה הוא מתבייש ממני ולמה הוא אוהב אותי
אבל הוא גם לא נותן לי לפקפק בזה
זה כל מה שחיכיתי לו ואני עדיין חוששת
זה טבעי? ללכת על זה?
הוא כבר רוצה תמיד להיות איתי, וואו כל כך הרבה רוצים להיות איתי והפכו עולמות והוא היחיד שאני מאמינה לו שבאמת אוהב אותי, הוא פה בשבילי בצורה מדהימה, הוא לא רעיל בכלל
יש לנו כימיה מטורפת ואנחנו רואים הכל בצורה דומה, הוא מצחיק וחתיך ומסתכל רק עליי, הוא מוצלח בהכל מבחינתי ואני לא מבינה למה הוא מתבייש ממני ולמה הוא אוהב אותי
אבל הוא גם לא נותן לי לפקפק בזה
זה כל מה שחיכיתי לו ואני עדיין חוששת
זה טבעי? ללכת על זה?
אנונימית
את מאמינה שהוא האחד? אני גם עכשיו נמצא בדיוק במעבר הזה אני יוצא עם משהי ואנחנו עכשיו בדייט רביעי ואני כמו שאמרתי עבדתי לאט בגלל מה שעברתי. אבל התגברתי על זה ואני מקווה שיהיה לנו טוב ואני הולך לתת לה הכל ולעשות הכל שתהיה הכי מאושרת בעולם ולדאוג לה ולהיות שם תמיד בשבילה ותמיד לפנק את יודעת..
אז יש לך את ההרגשה שהוא כזה? הוא נותן לך אותה?
אז יש לך את ההרגשה שהוא כזה? הוא נותן לך אותה?
הבנתי, פחד מובן אבל אני מאמינה שהזמן יעשה את שלו, עם הזמן מתפתחים ביחד סומכים אחד על השני יותר
בטח שתלכי על זה!!!! בכל הכוח
לפי מה שרשמת אבל
לכי על זה לגמרי
לכי על זה לגמרי
שואל השאלה:
קודם כל איזה כיף לשמוע, מאוד מזדהה עם מה שאתה אומר
כן הוא לגמרי נותן לי את התחושה הזאת, לחלוטין ומכל הבחינות
הוא יודע לאהוב כל כך יפה
קודם כל איזה כיף לשמוע, מאוד מזדהה עם מה שאתה אומר
כן הוא לגמרי נותן לי את התחושה הזאת, לחלוטין ומכל הבחינות
הוא יודע לאהוב כל כך יפה
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת לא מאמינה שהוא קיים תקשיבו, אני יודעת שאתם צודקים ואני מקווה שאצליח לקבל את כל הטוב הזה
תודה לכם על העצות מהלב, אתם מדהימים ברמות❤❤
אני באמת לא מאמינה שהוא קיים תקשיבו, אני יודעת שאתם צודקים ואני מקווה שאצליח לקבל את כל הטוב הזה
תודה לכם על העצות מהלב, אתם מדהימים ברמות❤❤
אנונימית
בהצלחה מתוקה
שואל השאלה:
תודה!!
נ.ב אחלה מייב
תודה!!
נ.ב אחלה מייב
אנונימית
קודם שזה יבוא ואז נתחיל לחשוב על זה
באותו הנושא: