17 תשובות
לעולם לא!
לא חושבים
ואין כזה דבר פלסטין
לאן
זה ישראל ולא פלסטין וממש לא
נבר
רגע אבל היא משוחררת,
אנחנו נושמים אותה 24/7
בשביל לשחרר משהו, המשהו הזה צריך להיות קיים קודם.
אנונימי
מה זה פלסטין? אין דבר כזה פלסטין (יש רש"פ)
אולי אתה מתכוון לשחרר את הפלסטינים
אבל גם המשפט הזה בעייתי
כי ממה תשחרר אותם הרי?
דבר ראשון, הם רק רבים עם עצמם
דבר שני אף פעם
אבל כבר שחררתי אוויר.

אתה באמת שכחת את כל הרציחות שהם עשו?
להזכיר את
מלון הפארק
הדולפינריום
קו 18
קו 5
יש עוד קו, 30 ו, אבל שכחתי
רצח האחים יניב
רצח האחים פלאי
חטיפת גלעד שליט
חטיפת גופת הדר גולדין
חטיפת ורציחת החייל נחשון וקסמן
ויש עוד מלא שאני מכיר...
אתה רוצה עוד 3 לסוף?
הפיגוע בבית הכנסת בנווה יעקב
אסיל סוועאד
סמלת נועה לזר
עוד אחד לשנה הבאה, סמ"ר עידו ברוך
ז"ל הי"ד
אם אתה חושב שחיילים הם נאצים, אז תנשק להם את הנעליים כי הם אלו שמגינים עליך, ואם לא אז תגיד לי מי?? כי השבכ סיכל חולייה שתיכננה פיגוע רצחני, והמחבל שרצח את האחים יניב תיכנן לבצע עוד פיגוע עוד השבוע הזה!
מה לשחרר? זה לא קיים.
אנונימית
איזה מילה כתובה אחרי "את"? זה מטושטש אצלי אני לא מצליח להבין מה זה לא נראלי זה קיים
אנונימי
לעולם לא ניתן את הארץ הקדושה שלנו לרוצחים צמאי דם
לא נשחרר, נקח עוד ועוד שטחים ששייכים לנו, גם מהמדינות השכנות.
שיחיו כמו ערביי ישראל עם תעודת זהות כחולה אף אחד לא אומר להם לא
איך משחררים משהו שלא קיים?