3 תשובות
וואו
כל הכבוד על התושייה
אני חושבת שהדבר הכי מספק זה לחלום על משהו ולהגשים אותו
כל הכבוד על התושייה
אני חושבת שהדבר הכי מספק זה לחלום על משהו ולהגשים אותו
באמת לא משהו
מכוער
באותו הנושא: