4 תשובות
הצו גיוס הראשון של אחותי היה באזור אוגוסט, הם דחו לה אותו לפחות איזה חמש פעמים ובסוף היא התגייסה בפברואר
שואל השאלה:
יואו איזה כיף לה
יואו איזה כיף לה
היה לי ראשוני 2.10 ואז ירדתי מחיל האוויר
ואז היה 21.7 ואז שקיבלתי שיבוץ השתנה ל 17.11 ואז נאלצתי לדחות בשל מצב רפואי
והתגייסתי ב 26.1
ואז היה 21.7 ואז שקיבלתי שיבוץ השתנה ל 17.11 ואז נאלצתי לדחות בשל מצב רפואי
והתגייסתי ב 26.1
המקורי היה 1.8 והסופי היה אמור להיות 15.8 אבל בסוף שינו לי את השיבוץ כי הורדתי פרופיל אז הגיוס נדחה לי ל- 7.11.
באותו הנושא: