4 תשובות
שואל השאלה:
תודה על השיתוף :)
שה*טלר ימח שמו וזכרו בחיים לא היה נולד
אני גדלתי בתור ילד נורא ביישן ותמיד ויתרתי, מאוחר יותר גיליתי שזה בגלל אמא שלי שעשתה לי מניפולציה רגשית, אם הייתי יכול לשנות הייתי בוחר לא לשים זין על מה שאחרים חושבים כי באמת שמה אכפת לי מצדי אני אעשה בושות, אז מה?
את כל הזמן שבזבזתי לנצל אותו לדברים מועילים