8 תשובות
לא
קליק כיפכף תפוציפס במבה וואמ אכן כן
כן אבל תאמת שזה לא בגלל פורים זה בגלל שלא היה לי משהו אחר לאכול כי אבא שלי ואחותי הלכו לאכול שווארמה בלעדי
כן
יותר מדי
יותר מדי
כן אכלתי כל דבר לא בריא אפשרי בערך אבל לא נורא מותר כי פורים
וואי כן
כן
באותו הנושא: