25 תשובות
היי הכול טוב הייתי בול כמוך והיום הפנים שלי נדירות קודם אל תשימי איפור שבוע תאמיני לי אולי רק מסקרה וקצת סומק אבל זהו יש שפמו לפנים שמנקה ועוד מוצרים זה יעזור
קוסמטיקאית.
טיפול אחד לא יתן תוצאות כי זה תהליך שאת צריכה להקפיד. ואם היא ספציפית לא משהו, תחפשי קוסמטיקאית אחרת. כשמוצאים מישהי איכותית זה עוזר ברמות.
מעבר לזה ניקוי יסודי של העור כל יום, בוקר וערב, בבוקר משהו עדין יותר. תזונה טובה גם יכולה לעשות שינוי.. לשתות המון.
שואל השאלה:
תודהה❤
^^אני חסרת ביטחון בלי איפור אז ביומיום אני שמה קונסילר, פודרה, סומק ומסקרה וזהו..
יכולה אולי להמליץ לי על דברים שעזרו לך?❤
אנונימית
למה המינוס ?
^ כי את טועה
אין קשר בין איפור למצב של פנים ואין סיבה שתמנע ממנו. רק להוריד בצורה יסודית.
אנונימית
מה קשור...
אמרתי לה שיש מוצרים לניקיון הפנים ועם היא רוצה להיראות יפה שתשים רמת איפור מתרוצה
^ "אל תשימי איפור שבוע"
עצה מיותרת, שגורמת לה להסיק מסקנות לא נכונות ושאיפור קשור לפנים.
תתבגרי ותלמדי לקבל ביקורת אהובה
אנונימית
נשמה שלי אמרתי לה לא לשים איפור לפחות שבוע בישביל שבפנים שלה יהיו בריאות את מסיקה מה שאת רוצה חיים שלי
שואל השאלה:
יש תכשירים שעזרו לכן?
אנונימית
תישאלי את המומחיות ...
^^^זו בדיוק הבעיה
שלא לשים איפור לא יהפוך את הפנים שלה ליותר בריאות אם היא מסירה אותו טוב ואת טועה. איפור לא גורם נזק לעור כשיודעים להסיר.
אנונימית
אה טוב נשמה
^^^^^ זה ממש תלוי..
אקנה ומצב פנים יכול לבוא מהמון גורמים, לחץ, הורמונים, חוסר הגיינה, גנטיקה ועוד.
צריך לאבחן את הסיבה לפצעים, ואז תכשירים בהתאם. זה כבר רק קוסמטיקאית יכולה לעשות , בהצלחה ❤
אנונימית
מי ששאלב את השאלה לא הבנתי מה את עושה מינוס אני רק מנסה לעזור אבל סבבה
^^^ באהבה נשמהה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ממש תודה לך❤❤
אנונימית
אני מוחקת את השאלה נשמותת
^^^^ מינוס שמים על תגובה כשיש אי הסכמה.
אין מה לקחת אישי ולהפגע. שחררי מזה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^לא עשיתי..
אנונימית
שואל השאלה:
^^^איכס ילדה קטנה
אנונימית
^^^^^
באהבהה
הייתי גם במצב דומה לשלך אבל להכל יש פתרון כשלומדים לטפל בהתאם, אל תדאגי ❤
אנונימית
ילדה בת 12 לכי לאימא שלך
שואל השאלה:
יפה שלי את בת 13 ופעילה חודש שחררי את מביכה❤
אנונימית
^^ את חייבת להתבגר דחוף דחוף דחוף.
אם כל פעם שמישהו נותן לך ביקורת בונה תגיבי בכזו תוקפנות לא ילך לך בחיים תאמיני לי. עשית טעות, ובאתי לתקן.
רוצה להפגע ולחשוב שאת יוצאת מגניבה אם את מגיבה בזלזול?
בעיה שלך. מביך מצידך. את סך הכל בת 13 אז אני מאמינה שתעבור לך הילדותיות הזו ומקווה בשבילך, רק רע זה יעשה לך.
יום טוב יקירה
אנונימית
שואל השאלה:
מושלמת❤❤❤❤❤
אנונימית