5 תשובות
זה הפרעה נוירולוגית. המוח שלך ליטרלי בנוי שונה. זה לא פשוט נעלם ולא הולך לו. אולי פשוט למדת איך להתמודד עם זה יותר טוב
שואל השאלה:
כאילו הפרעת קשב זה לא משהו שנעלם?
אנונימית
זה ממש לא נכון למשהו כמו 50 אחוז מהילדים עם הפרעות קשב וריכוז הסימפטומים נעלמים שהם מתבגרים
הפרעת קשב זה משהו שנולדים איתו והוא אף פעם לא נעלם, זה הפרעה ניורולוגית