4 תשובות
לא שיחקתי האמת אבל אני בדיוק רואה את הסדרה
כן ברור שזה בסדר
זה סבבה לגמרי, אני גם לא שיחקתי במשחק וצפיתי ביוטיוב אנשים אחרים ששיחקו.
לא נראלי ישפטו בגלל זה ואין שום סיבה שלא תביני את המשחק אז זה בסדר נראלי