6 תשובות
שואל השאלה:
וגם בספר השלישי בכיתת הלילה למרות שהיא סובלת מכאבים נוראיים לאורך כל הספר וגם נפשי והיא עדיין נלחמה ועל זה שהייתה במנוסה חודשים ליפני הספר הרביעי וכל הזמן היא חייה בחשש תמידי! וגם בספר החמישי אחרי שסבתא שלה מתה היא בכל מקרה המשיכה ועבדה הכי קשה מכולם למצוא את קרטר ושהיא בספר השלישי הסכימה להקריב את עצמה בישביל רייצל! וגם בספר החמישי שגייב חתך לה את הגרון ואת העורק והיא יכלה למות כל רגע ועדיין המשיכה להילחם וניצחה אותו וכל מה שחשבה עליו זה שזואי לא תיפגע. וכל זה זה על ממש קצה המזלג!

אני חושבת שאף דמות שם אפילו לא קרטר הייתה שורדת את מה שהיא עברה גם פיזית שהיא הלוחמת הכי טובה שם וגם זה שיש לה כל הגוף צלקות ולהורים שלה לא אכפת ממנה וגם כל מה שהיא עברה פיזית. מעצבן שאף אחד מהדמויות לא מדבר על זה. נכון? אני רוצה שאת הספר ה 8 ימשיכו אחרי אירועי הספר החמישי ויחזור לדמויות הטובות מפעם והדמיות יבינו כמה היא עברה כמה חזקה ושהיא הצילה את קימירה וחברים שלה אלף פעמים וגם המציא את הרעיון של הארגון החדש . מסכימים איתי?
אנונימית
זה עם ספויילר לספר שלישי ?
3~3
שואל השאלה:
קצת
אנונימית
שואל השאלה:
אל תקראי אם את בשלישי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם את אובססיבית אליה?
אנונימית
שואל השאלה:
ונכון שמה שקרא בסוף הספר השני.....
אנונימית