3 תשובות
עם מים וסבון, משפשפים את המברשת ושוטפים במים ואז מייבשים
מים פושרים קצת סבון שימי בצד אחרכ שימי מים חמים עם סבון (לא ניסיתי אבל ככה אמרו)
כעיקרון מים וזה ולשפשף את זה בעדינות
אבל צריך לקחת בחשבון שלוקח לזה קצת זמן להתייבש אז עדיף להשאיר איזנ אחת משהו