10 תשובות
שואל השאלה:
אשמח אם תענו, סליחה על החפירה
אשמח אם תענו, סליחה על החפירה
אנונימית
פשוט תתרחקי מהם לאט לאט.
תפסיקי לבוא לפגישות, פחות תדברי איתם, תהיי פחות בקשר איתם, אם אתם בבית ספר אז אל תחפשי אותם ולאט לאט הקשר יתנתק
תפסיקי לבוא לפגישות, פחות תדברי איתם, תהיי פחות בקשר איתם, אם אתם בבית ספר אז אל תחפשי אותם ולאט לאט הקשר יתנתק
שואל השאלה:
אני רק עם אחת מהם בבית ספר והיא גם מנתקת איתי קשר בעצמה, שאין לי בעיה עם זה כי היא הפכה רעילה כלפיי. בעצם אני כבר עושה את הדברים האלה אבל העניין העיקרי הוא שמשון מה הם ממשיכים ליצור קשר אתי ולא נעים לי להגיד להם לא כל הזמן ואני לא יודעת איך לעשות את הניתוק בלי לפגוע בהם כי הן באמת אחלה אנשים ודיי זכיתי שפגשתי חלק מהם
תודה על התשובה אגב, מעריכה :)
אני רק עם אחת מהם בבית ספר והיא גם מנתקת איתי קשר בעצמה, שאין לי בעיה עם זה כי היא הפכה רעילה כלפיי. בעצם אני כבר עושה את הדברים האלה אבל העניין העיקרי הוא שמשון מה הם ממשיכים ליצור קשר אתי ולא נעים לי להגיד להם לא כל הזמן ואני לא יודעת איך לעשות את הניתוק בלי לפגוע בהם כי הן באמת אחלה אנשים ודיי זכיתי שפגשתי חלק מהם
תודה על התשובה אגב, מעריכה :)
אנונימית
תנסי להתקרב אליהם יותר.
להיפגש אפילו להזמין פיצה!!
ואין מה לעשות, שאת בקבוצה עם חברים
תמיד מדברים, אולי זה שאת לא מתכתבת
בקבוצה "מוציא אותך מהחבר'ה"
אם את באמת כל-כך רוצה לנתק אז פשוט
תתנהגי אליהם כמו ילדים רגילים מהכיתה,
לא להיות איתם בהפסקות, לא לדבר, הקשר יתנתק לבד..
אני ממליצה לך לא ישר לנתק, אם
באמת את מרגישה לא בנוח
אז לא להגיד להם "אני רוצה לנתק קשר"
פשוט להתנהג אליהם רגיל.
ואני הכי מבינה אותך שאת מרגישה לא קשורה,
תנסי להתעודד!! למצוא חברים אחרים!!
אל תשארי לבד, זה יעשה לך יותר רע.
אני תמיד כאן אם את צריכה משהו:)
להיפגש אפילו להזמין פיצה!!
ואין מה לעשות, שאת בקבוצה עם חברים
תמיד מדברים, אולי זה שאת לא מתכתבת
בקבוצה "מוציא אותך מהחבר'ה"
אם את באמת כל-כך רוצה לנתק אז פשוט
תתנהגי אליהם כמו ילדים רגילים מהכיתה,
לא להיות איתם בהפסקות, לא לדבר, הקשר יתנתק לבד..
אני ממליצה לך לא ישר לנתק, אם
באמת את מרגישה לא בנוח
אז לא להגיד להם "אני רוצה לנתק קשר"
פשוט להתנהג אליהם רגיל.
ואני הכי מבינה אותך שאת מרגישה לא קשורה,
תנסי להתעודד!! למצוא חברים אחרים!!
אל תשארי לבד, זה יעשה לך יותר רע.
אני תמיד כאן אם את צריכה משהו:)
תתחברי לאנשים אחרים ותצאי איתם ולאט לאט הקשר עם הישנים יתנתק מעצמי
שואל השאלה:
אני לא רוצה להתקרב אליהם, טוב לי עם עצמי, אבל תודה על ההשקעה בתשובה ושענית, מעריכה גם את האופציה לדבר
^^
אני מעדיפה להיות לבד ולא להחליף כל הזמן קבוצות אנשים, קשה לי מאוד לשמור על קשרים והגעתי למסקנה שיותר טוב לי עם עצמי, תודה על התשובה ומעריכה את הפתרון הייחודי
^
אני לא רוצה להתקרב אליהם, טוב לי עם עצמי, אבל תודה על ההשקעה בתשובה ושענית, מעריכה גם את האופציה לדבר
^^
אני מעדיפה להיות לבד ולא להחליף כל הזמן קבוצות אנשים, קשה לי מאוד לשמור על קשרים והגעתי למסקנה שיותר טוב לי עם עצמי, תודה על התשובה ומעריכה את הפתרון הייחודי
^
אנונימית
אה, אז פשוט תתרחקי ממש
לא להיות איתם בהפסקות, לא לעשות איתם עבודות (אם את בבית ספר), לא להיפגש איתם, לא לדבר איתם..
לי גם יש חבורה כזו ואני פשוט משחררת מהם..
לא מדברת כל-כך, לא נמצאת איתם..
לא להיות איתם בהפסקות, לא לעשות איתם עבודות (אם את בבית ספר), לא להיפגש איתם, לא לדבר איתם..
לי גם יש חבורה כזו ואני פשוט משחררת מהם..
לא מדברת כל-כך, לא נמצאת איתם..
שואל השאלה:
תודה, אבל בעצם אני רוצה לדעת איך לעשות את זה סופית, כאילו איך להבהיר להם שאני לא רוצה יותר להיות בקשר באופן סופי
תודה, אבל בעצם אני רוצה לדעת איך לעשות את זה סופית, כאילו איך להבהיר להם שאני לא רוצה יותר להיות בקשר באופן סופי
אנונימית
אולי שהם יציעו לך להפגש פשוט תגידי שאת צריכה עכשיו זמן לעצמך
שואל השאלה:
עשיתי את זה, (זה האמת אגב) אבל הם ממשיכים לנסות לצרף אותי למרות שלא דיברתי איתם כבר כמה חודשים וכל כך לא נעים לי מהם ואני יודעת שזה נשמע נורא אבל אני לא מרגישה כרגע רצון להיות בקשר עם אחרים בכללי, זה מרגיש יותר מדיי בשבילי
עשיתי את זה, (זה האמת אגב) אבל הם ממשיכים לנסות לצרף אותי למרות שלא דיברתי איתם כבר כמה חודשים וכל כך לא נעים לי מהם ואני יודעת שזה נשמע נורא אבל אני לא מרגישה כרגע רצון להיות בקשר עם אחרים בכללי, זה מרגיש יותר מדיי בשבילי
אנונימית
באותו הנושא: