9 תשובות
כן קצת דימיון
כן יש דמיון
ואו כן ואת יפה :)
לדעתי יש דמיון אבל לא דומות
וואי את אחת היפות אבל אני לא רןאה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אז למי אני כן דומה?
אנונימית
את יכולה לבוא לפרטי פליז? זה על משהו שאמרו עלייך