18 תשובות
אנשים אוהבים כוח
למחוק שאלות כנראה
ואו כן
כנראה הם רוצים לשמור על חוקי האתר או משהו
בקיצור:סתם אנשים משועממים
(נאמנים אל תמחקו זוהי דעתי)
זה גם דיי קשה ליהיות נאמן, אבל יש אנשים שרוצים לתרום לאתר
כדי להפוך את האתר הזה לנקי כדי שכולם יוכלו להשתמש בו בצורה אמיתית
שהאתר יממש את מה שהוא צריך להיות
כי הם אוהבים את ההרגשה שאתה מעל כולם
לעזור לאתר(?)
כי הם רוצים לתרום לאתר ולעזור
רוצים להרוס מתמשים ולהוריד נקודות בלי סוף
אנונימי
לתרום\לעזור
חסרי חיים
שיעמום
להרגיש מועילים במשהו
כוח עוצמתי אגדי
לגרום לאתר להיות הרבה יותר בטוח וטוב לכולם..
אני רוצה כדי להתנדב ולתרום לאתר
להחזיר לנאמנים על כל הסבל שהם עשו לנו כשלא היינו נאמנים
אתה יודע איזה כוח זה בידים שלך?
כדי למחוק לי שאלות ממש חשובות בגלל שה*שאלה* שלי צריכה להיות בחברים לעט
בכל מקרה גולשת פה שפע זמן, למה לא להועיל ולאכוף את החוקים על הדרך?
החוקים נגישים לכל משתמש וברורים, אין פה שום עניין של כוח. זה אשכרה אתר אינטרנט, לא אכפת לי מזה מספיק כדי להיות ילדותית ולמחוק תשובות/שאלות כי בא לי